Притеснение за гастрит или...

Модератори: fotografa, Bulgaricus

Заключена
veseto_87
Мнения: 2
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 11:49 am

Притеснение за гастрит или...

Мнение от veseto_87 » Сря Мар 31, 2010 5:16 pm

Здравейте,На 22 години съм, ръст 176см., 60кг. Да споделя и моя проблем. Пия антибиотик Ципрофлоксацин заради цистит. Преди 3 дена усетих проблеми със стомаха- болки в епигастриума, газове, киселини, кисел вкус в устата. Личната лекарка каза, че най-вероятно антибиотикът е раздразнил стомаха и ми изписа еспумизан за газовете и Нексиум 20 мг. по една таблетка на ден. Болката в епигастриума продължава. Газовете все още ги има от време на време. Притеснява ме друго - постоянният кисел вкус в устата, а освен това изпражненията ми са жълти на цвят. Моля за съвет.

Аватар
Bulgaricus
Мнения: 2424
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:16 pm
Местоположение: Германия

Мнение от Bulgaricus » Пон Апр 05, 2010 1:16 am

Здравейте,

по мое мнение трябва да приемате антибиотика въпреки тези странични ефекти.

Нексиум или пантопрацол 20 мг 1 час преди хранене сутрин за един месец също са необходими медикаменти.

Незабавно трябва да започнете да приемате пробиотични таблетки на 8 часа за един месец, те ще намалят тези странични ефекти.

Поздрави,
Bulgaricus е студент по медицина и служител в помощна организация на немската Бърза помощ в Германия. Общите условия на отговорите му са посочени под: http://bggp.net/viewtopic.2900.html

veseto_87
Мнения: 2
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 11:49 am

:)

Мнение от veseto_87 » Сря Апр 07, 2010 2:51 pm

Здравейте, проблемите отшумяват малко по малко. Изпих антибиотика, сега продължавам с Нексиума и стомахът е значително по-спокоен. Има обаче друго, което ме притеснява - езикът ми все още е леко обложен, власинките по него са солно изразени, а вече 7 дена не пия антибиотик. Това трябва ли да ме притеснява?

Заключена