Гъбички след и по време на лечение на цистит

Модератори: fotografa, Bulgaricus

Заключена
free
Мнения: 3
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 9:37 am

Гъбички след и по време на лечение на цистит

Мнение от free » Пет Ное 13, 2009 11:09 am

Здравейте,
август 2009г заболях от цистит.Направих си необходимите изследвания,които потвърдиха заболяването и предприех лечение с Ципрофлоксацин,след което получих гъбична инфекция. Последната лекувах с Клотримазол крем, естествено след посещение на гинеколог, който обясни че гъбичките са се получили в следствие нарушаване влагалищната микрофлора. Две седмици след това отново получих неприятни симптоми на цистит,при което предприех лечение с Ципрофлоксацин-1 седмица и Неоуринал още 1седмица, всичко това съпроводено с приемане веднъж дневно на витамини Центрум. Тогава гъбична инфекция нямаше. :P ... :roll: До сега , когато пак получих симптоми на цистит, след отшумяването , на които ми се появиха гъбички. Планирам сериозна обиколка на болници, придружена с посещения при уролог и гинеколог, но бих се радвала да получа и други мнения по темата.
Благодаря предварително!

4arina
Мнения: 6
Регистриран на: Пет Ное 20, 2009 9:44 pm
Местоположение: София

Мнение от 4arina » Пет Ное 20, 2009 10:21 pm

Здравейте. На 42г.съм и темата която зачеквате ме вълнува много .Имам постоянен проблем с гъбички- вагинални. Обиколила съм доста доктори гинеколози и кожни .Но порблема още си го имам и немога да намеря лекаря който да ми разгадае проблема /който е от близо 2г./ Смятам че е много важна правилната диагноза и лечение,за да нямате моите дългогодишни проблеми. В моят случай ,останах с впечатление , че изпробвах почти цялата гама от медикаменти ,с цел опит ,но не и вярно лечение.
Пожелавам Ви успех.

free
Мнения: 3
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 9:37 am

Мнение от free » Пет Ное 27, 2009 10:38 am

Да, това е един от основните проблеми на жената поради специфичността на половите и органи. Аз съм на 23г.,52кг, 164см и за 3-ти път в живота си получавам гъбички, които винаги са последствие от лечението на някакво друго заболяване. Използването на медикаменти ми е помагало временно, в смисъл че за определен период гъбичките и симпомите изчезват и при следващо лечение на цистит или възпаление се появяват пак. На скоро ми писна от всичко това и прибягнах към друг метод лечение- билково.На вярно ще предизвикам възмущение у някои медици случайно прочели коментара ми, но човек опитва всичко, което му дойде на акъл, когато от лекарствата няма полза.Има и нещо друго , бившият ми приятел е магистър фармацефт и работи към производител за лекарства и от него знам че когато лекарите имат интерес да изписват някакво лекарство, го правят независимо дали има полза от него или не. Лично аз имайки проблем много чета по темата и за гъбичките знам, че не трябва да се миеш с гореща вода, да носиш памучно бельо, което да не ти пристяга, да не прекаляваш с хигиената-вагиналните промивки, които разрушават естествената микрофлора на влагалището, да се поддържаш когато водиш полов живот и т н. Основно мисля че трябва да обръщаме внимание на себе си и тялото си с оглед да предотвратим даден проблем, а не да се сещаме чак , когато пострадаме и тогава те първа да търчим по лекари и аптеки.
Поздрави! :)

Аватар
Bulgaricus
Мнения: 2427
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:16 pm
Местоположение: Германия

Мнение от Bulgaricus » Нед Дек 27, 2009 6:38 am

Гъбичките са най-честото странично заболяване, което се появява по време и след лечение с ципрофлоксацин. Няма нищо ненормално в това и предписаното лечение е адекватно и по мое мнение.

free
Мнения: 3
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 9:37 am

Мнение от free » Пон Яну 11, 2010 10:25 am

Благодаря за отговора Bulgaricus.Така са ми обяснявали лекари, на ясно съм че гъбичките са страничен ефект, случвало ми се е и преди при лечение с антибиотици. Проблемът е там, че аз не мога да се отърва от този упорит цистит.Лекувам го до следващата настинка, когато той пак се активира. Правих си една камара изследвания и винаги се установява че ми няма нищо. Но мине, не мине симптомите пак се проявяват. :(

Аватар
Bulgaricus
Мнения: 2427
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:16 pm
Местоположение: Германия

Мнение от Bulgaricus » Съб Фев 13, 2010 4:57 am

Да, защото никога не сте се излекували, а само сте се лекували от него.

В момент на отслабена имунна система и се активира, като коварен враг, който само чака, за да Ви удари в подходящ момент.

В краен случай е възможа и операция...

Заключена