Упорито акне (Streptococcus pneumoniae+)

Модератори: fotografa, Bulgaricus

Заключена
retouch
Мнения: 3
Регистриран на: Пет Фев 20, 2009 7:07 pm

Упорито акне (Streptococcus pneumoniae+)

Мнение от retouch » Пет Фев 20, 2009 7:22 pm

Здравейте,
значи имам този проблем някъде от четири години. Първоначално беше нещо незначително и на бързо ме излекуваха. Изписаха ми медицинска козметика и ми казаха да си я ползвам. Лицето ми беше чисто като сълза, но след няколко седмици лумнах на веднъж. Тогава реших да ползвам по-драстични мерки тъй като ми наближаваше бала и дерматоложката ми изписа Доксициклин, тъй като Тетрациклина беше спрян от производство. Пих го няколко седмици, но без видим резултат. След това Тетрациклина беше пуснат наново и минах на него. Пих го месец и нещо и лицето ми се беше изчистило значително след което една вечер ми стана лошо и си изповръщах чарвата. Съответно 2 дена не можах да хапна 1 филийка и го спряхме. Лицето ми беше що годе добре в продължение на почти година. Бях в университета и пъпчиците пак започнаха да се появяват. Там отидох на друга дерматоложка дето ме лекуваше само с мазила. Отказах се от нея защото държеше само да ги взимам от нейната аптека, а и нямаше голям ефект. Не исках да пия нищо зареди предишния ми опит. И така реших да отида на козметично студио. Там ми правиха почиствания, лазерен пилинг и използвах някакви си тяхни мазила. Лицето ми се беше позичистило, но беше доста раздразнено и зачервено. Отказах се и от там. Накрая отидох при един дерматолог. Той ми изписа да пия Азатрил. Пих го 2 месеца - почти никакъв ефект. Значи това ми е третия антибиотик дето пих и чак тогава се сетиха да ми направят антибиограма. На нея излезна Streptococcus pneumoniae Грам положителна мисля. От там пишеше, че е чувствителна към Ципрофлоксацин. Започнах го него. Проверих в интернет и там пишеше, че бактерията е слабо чувствителна към нея, но какво да се прави това е казал лекаря, това пия. Пих го 27 дена по 2 хапчета на ден и имаше голям ефект. Лицето ми беше спокойно. Повече бяха останали белези. Имаше няколко по-дълбоки пъпки и това е. Той ми каза да го спирам, че съм го пил достатъчно дълго време. Минала е седмица от тогава и сега съм само на Бореаде 2 продукта (мазила някакви). Пъпчици пак започват да излизат и си викам, че ще се махнат ама пак взимат да стават сериозни и дебели не искат да изчезват. Не знам, мисля си вече за Roaccutane и дали той действа против такава инфекция и дали има някакво друго лекарство дето може да ми помогне. Писнало ми е вече. Близо 4 години се занимавам с това.

Благодаря ви предварително. Поздрави!

Аватар
Bulgaricus
Мнения: 2427
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:16 pm
Местоположение: Германия

Мнение от Bulgaricus » Пет Фев 20, 2009 7:58 pm

Вижте тази тема и пишете, ако имате още въпроси.
Bulgaricus е студент по медицина и служител в помощна организация на немската Бърза помощ в Германия. Общите условия на отговорите му са посочени под: http://bggp.net/viewtopic.2900.html

retouch
Мнения: 3
Регистриран на: Пет Фев 20, 2009 7:07 pm

Мнение от retouch » Съб Фев 21, 2009 3:59 am

1. Ако започна терапията няма как да не нацеля лятото. Та ако нося слънцезащитен крем няма ли да стане?

2. Тази стафилококова инфекция влияе ли се от Roaccutane?

Поздрави!

Аватар
Bulgaricus
Мнения: 2427
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:16 pm
Местоположение: Германия

Мнение от Bulgaricus » Съб Фев 21, 2009 4:31 am

Щом е акне ще се въздейства с това лекарство. Да, лятото ще те изпревари. Може да стане с най-силният UV фактор крем, но няма море, плаж, гол до кръста и т.н. вероятно няма да можеш да го изпълниш.
Bulgaricus е студент по медицина и служител в помощна организация на немската Бърза помощ в Германия. Общите условия на отговорите му са посочени под: http://bggp.net/viewtopic.2900.html

Заключена