Лечение на гъбички с кортикостероиди

Модератори: fotografa, Bulgaricus

Заключена
severis
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 12:16 am

Лечение на гъбички с кортикостероиди

Мнение от severis » Пет Фев 06, 2009 12:03 am

Здравейте
Искам да попитам какво смятате за лечението на гъбички с кортикостероиди. Четох, че могат да бъдат доста опасни. Лекарят ми предписа да се мажа с Дактакорт заради гъбичките по пениса и по слабините. По негово предписание се мажа вече 20 дена. А в аптеката, когато ми продава Дактакорт, атекарката ме предупреждава, че не бивало да се използва за повече от 10 дни.... Освен това до колкото знам в някой случай самите кортикостероиди могат да причинят гъбички, така че съм доста объркан.... Но лекарят ми настоява да продължавам да се мажа с Дактакорт....
Вашето мнение?

Аватар
Bulgaricus
Мнения: 2427
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:16 pm
Местоположение: Германия

Мнение от Bulgaricus » Пет Фев 06, 2009 5:22 pm

Препоръката за дактакорт е 14 дни и по преценкана лекаря, тя може да се надвиши. По принцип това е една от правилните възможности за терапия и няма от какво да се притеснявате. Ако не проработи, може и друга да се опита.
Bulgaricus е студент по медицина и служител в помощна организация на немската Бърза помощ в Германия. Общите условия на отговорите му са посочени под: http://bggp.net/viewtopic.2900.html

severis
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 12:16 am

Мнение от severis » Чет Фев 12, 2009 8:52 pm

Днес говорих с лекуващия ме лекар. Каза ми, че Дактакорта наистина може да бъде опасен, но ако се маже на лицето. В моя случай (мажа го на пениса и на слабините/гънките) можел да се използва дори и 2 месеца... Освен това ми изписа Бетноват Ц (Betnovate-C) за пениса. Каза ми да се мажа 2 пъти дневно с него (сутрин и вечер)...

Аватар
Bulgaricus
Мнения: 2427
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:16 pm
Местоположение: Германия

Мнение от Bulgaricus » Пон Фев 16, 2009 1:34 am

Звучи добре.
Bulgaricus е студент по медицина и служител в помощна организация на немската Бърза помощ в Германия. Общите условия на отговорите му са посочени под: http://bggp.net/viewtopic.2900.html

severis
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 12:16 am

Мнение от severis » Чет Фев 19, 2009 5:10 pm

Днес бях на поредния си преглед при лекуващия ме лекар...
Та той ми каза, че на пениса, след 30 дена мазане с дактакорт и 7 дена мазане с Бетноват Крем, вече нямам гъбички , а са останали само някакви лишей (бели петна). Изписа ми крем Адвантан (веднъж дневно) за 7 дена... Каза, че би трябвало да ги махне...
Обаче мен ме притеснява друго... За слабините и бедрата където са останали още малко гъбички (след 30 дена мазане с Дактакорт) ми изписа спирт Антимико Бета(1 дневно) и крем Низорал(2 пъти дневно)... само че в опътването на Низорала пише да се изчака поне 2 седмици ако преди това е ползван стероид (демек Дактакорт)... В крайна сметка ще питам пак лекаря си, но искам да чуя и друго мнение....

Аватар
Bulgaricus
Мнения: 2427
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:16 pm
Местоположение: Германия

Мнение от Bulgaricus » Съб Фев 21, 2009 2:02 am

Не е задължително да се чака, но лекарят решава.
Bulgaricus е студент по медицина и служител в помощна организация на немската Бърза помощ в Германия. Общите условия на отговорите му са посочени под: http://bggp.net/viewtopic.2900.html

Заключена