Смяна на семеен лекар!

Ние питаме, НЗОК отговаря
Отговори
Златка

Смяна на семеен лекар!

Мнение от Златка » Съб Апр 05, 2008 12:16 pm

Вчера трябваше да заведа детето си на консултация или поне така си мислех. Мъжът ми се уговори с докторката по телефона и тя му казала да дойдем между 8.30 и 9. В 9 ч бяхме там коридора беше пълен. Когато тя излезе ни посрещна като натрапници и ни упрекна защо не сме отишли по-рано и за наказание че сме отишли в `неподходящия момент` чакахме час и половина в студения коридор с малко бебе! Когато най-после влязохме дъщеря й, която работи с нея ме попита как съм и аз й казах че съм премръзнала, понеже коридора им беше студен, даже леден и аз треперех през цялото време докато чаках с бебчо. И като капак на всичко докторката ми отговори че сме чакали повече, защото сме били без час. `Нали Вие ни извикахте днес? - й казах аз - казахте да дойдем в 8.30 - 9 ?!`Не, това не бил денят за консултации, и затова сме чакали повече, както и да е. Трябваше ли заради 1 недоразумение детето ми да стои гладно и да мръзне час и половина в студения коридор? И на това отгоре лекарката ни изкара нас виновни, че сме отишли в неподходящо време. Да не говорим че там непрекъснато идват болни с вирусни инфекции. Редно ли е 1 малко бебе да се излага на риск да се зарази и да чака толкова много в студения коридор, заради това закъсняхме и със следващото кърмене с повече от час. И не стига дето чакахме много, ами на това отгоре се държа и грубо и ни обвини че ние сме си виновни за това. След това нейно изпълнение аз няма да заведа повече детето си при нея. Въпроса ми е: Мога ли с молба до Здравна каса да сменя по-рано семейния лекар на детето си? Ще уважи ли Здравна каса жалбата ми?

lion
Мнения: 208
Регистриран на: Вто Мар 28, 2006 2:22 pm

Мнение от lion » Пон Апр 14, 2008 6:25 pm

Що си мислите че 'касата' защитава вашите интереси. Събудете се! Служителите на 'касата' нямат стимули в тази насока. Ако този лекар не е в особени отношения със служителите на 'касата' и вие подадете жалба, то те ще извършат проверка по сигнал и крайната цел ще бъде да му бъде наложена някаква глоба - не конкретно свързана по случая. Защото определен процент от глобите се изплаща на контрольорите от 'касата', а не щот много са се загрижили за вас. Но в крайна сметка ще ви бъде обяснено, че сроковете за пререгистрация са декември и юни. Така че ако сте решили да мъстите - подайте жалба, това може би ще възстанови психическото ви равновесие.

Аватар
ZdraveiGP
Мнения: 193
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 4:36 pm

Мнение от ZdraveiGP » Сря Апр 16, 2008 4:38 pm

Госпожо Златка,
Защо не се сърдите и на "пълния коридор", че не ви е преотстъпил място и ред с малкия "бебчо" - а си го изкарвате само на лекарката???
Съгласен съм, че е можела да реагира по-адекватно, след като сте с малко дете. В такъв случай - просто се отваря вратата, кани се пациента с бебе и на останалите се обяснява да проявят разбиране. Макар, че ако пенсионерите боравеха с интернет, сега сигурно щахме да четем постове, как някаква се е появила с малко дете и ги е прередила, за което те естествено ще се оплачат на свой ред в касата....няма угодия, няма.....
Всеки бръщолеви врели некипели за хуманност и прочие, а като дойде ред да прояви такава, си мисли, че е много специален и стиска кокалчето - няма значение бебе ли е пред него, бременна жена ли и т.н.
Гответе се за нашествието след отпадане на потр.такса - тогава горките работещи и с деца да му мислят.
Естествено накрая пак лекарите ще са виновни - но когато, те се борят с абсурдите на системата всеки си мълчи, псува лекарското съсловие и естествено...накрая си заслужава съответното здравно обслужване.
Успех в стъжняването на живота на поредния бг лекар - така наистина ще оптимизирате работата му!

Отговори